LifeOfJohannah

Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna - 30 maj 2012 19:43

 

Innan idag så tog jag min andra gardasil spruta. Det var inte jättekul för jag hatar och ta sprutor. Tog den vid halv fyra och jag har fortfarande ont i armen. Stackars mig men jag får överleva.


Efter skolan gjorde jag inte så mkt. Jag var hemma i 10 minuter sen skulle jag gå igen för och ta sprutan. Tar 20-25 minuter och gå dit jag tar sprutan så det var lite därför jag bara var hemma i tio minuter.


  //Johanna  

Av Johanna - 30 maj 2012 10:24

 

Hej just nu sitter jag i skolan och jobbar. Inte jättekul men det måste göras. Lägger upp ett inlägg senare ikväll också så jag håller denna uppdaterad.


Nu måste jag jobba vidare


  //Johanna



Av Johanna - 27 maj 2012 13:50

Här kommer lite sommarbilder från idag. Tryck på bilderna för större format :)

               Här är några bilder jag tog idag :). Hade tråkigt så tog några fina sommarbilder.



Jag måste bara säga GRATTIS till loreen som vann eurovision igår/idag :):):)




Av Johanna - 26 maj 2012 16:28

   

Dessa skorna köpte jag idag på Nova Lund.Älskar dem riktigt mkt plus att jag ska ha dem på skolavslutningen :). Riktigt bra pris 199:- på skopunkten. Hitta tyvärr

inget annat och shoppa idag. Inget kul när det inte är rea   . Jag älskar när det är rea för då handlar man riktigt billigt ibland.


Har inte gjort så mkt mer idag. Vi kom till nova vid tio/halv evla sen var vi där till 2 haha



Vi hörs och syns  

Av Johanna - 20 maj 2012 19:03

Hej hej. Tänkte starta om på nytt nu. Den andra bloggen blev kass. So here i am now. Startar upp med ett ganska tråkigt men ett okej inlägg.


Den andra bloggen blev lite too much. Jag tyckte den var för tråkig och helt kass. Fräschar upp mig med en ny blogg som kommer vara mycket bättre än den andra jag hade innan.





Vi hörs och syns för nu ska jag titta på Amazing Race på 6:an//Johanna<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards