LifeOfJohannah

Alla inlägg under december 2012

Av Johanna - 31 december 2012 16:00

 

Sär vill man känna när detta året är slut. Det kommer jag säkert oxå göra men freedom är något man vill känna när ett nytt år kommer.


Nytt år,nya möjligheter,nya tag,nya vänner. allt ska i princip vara nytt för mig!

Av Johanna - 31 december 2012 14:47

           

Av Johanna - 31 december 2012 12:00

Nu är det bara tolv timmar kvar av 2012 och sen är det ett nytt spännande år. Har inga nyårslöften direkt men jag har lovat mig själv några saker.


  • Inte vara taskiga mot andra i skolan.Har varit taskiga mot jätte många i min skola år 2012
  • Inte ta skit från andra
  • Strunta i vad andra säger om mig
  • Visa lite respekt mot sånna jag inte gillar


Av Johanna - 30 december 2012 16:05

Av Johanna - 30 december 2012 15:47

     

Här har ni min klänning som jag ska på mig imorgon. Ska ha klackaskor och lite smycken till och ska också ha en snygg liten väska som man kan ha när man går ut. Hoppas ni gillar det ni ser och kommentera gärna något snällt  

Av Johanna - 29 december 2012 14:45

Av Johanna - 29 december 2012 12:40

 

Vill tipsa er om den perfektaste grejen enligt mig,en halsring. Silver passar till nästan allt. Har på mig en silvrig nu faktiskt och jag dööör så snyggt det är på mig. Kostar ca 70 kr tror jag. Ni hittar dem i Glitter butiker och andra klädesaffärer.

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards