LifeOfJohannah

Alla inlägg under oktober 2013

Av Johanna - 31 oktober 2013 11:50

   

Skulle egentligen bloggat igårkväll men vårt internet funkade typ inte alls då. Ja ialla fall så ska jag nog träffa min pojkvän idag och vara med han typ hela dagen. Men vet inte än tyvärr. Sen blir det att iväg och träna med syrran ikväll. Rkitigt kul faktiskt. Jag gillar inte och bli svettig men det är fan värt och gå iväg och träna ibland. 

Av Johanna - 30 oktober 2013 12:12

  

Gillar denna låten ganska mycket. Gillar dock inte Håkan Hellström så mycket men ihopa så gör dem låten väldigt bra. 

Av Johanna - 29 oktober 2013 18:21

Ska iväg och träna med syrran snart. Bloggar mer sen, puss

[Bild]

[Bild]

Av Johanna - 29 oktober 2013 12:24

       

såhär kul kan jag ha när jag inte har något annat och göra. Sitter mest och skrattar efter varje bild jag tagit haha. Ska snart stänga ner datorn igen för min kompis Sofia ska komma hit. V kommer ha så kul för vi har inte träffats sen i somras. Hon går i skola uppe i jämtland så det är därför och vi kan ju bara träffas på lov. Annars brukar vi snacka på fb, kik eller skicka extremt fula bilder på snapchat. 

Av Johanna - 28 oktober 2013 22:24

Rubriken säger allt. Har fått mig en pojkvän nu. Älskar han så jävla mycket att det inte går och beskriva. Världens lyckligaste tjej är jag.

[Bild]

Av Johanna - 28 oktober 2013 13:40

     

Av Johanna - 27 oktober 2013 17:28

Mascara som behövdes, en parfym och en mustasch ring

Av Johanna - 27 oktober 2013 12:04

Vad ska du göra idag?  

Jag ska gå ut med hundarna med mamma sen ska jag iväg och handla kläder. Sen ska jag bara chilla och äta och kolla teve. 


Vad eller vem har gjort dig glad under de senaste dagarna?

En underbar kille och alla människor som är där för mig. Speciellt en som betytt mycket för mig och hon gör det fortfarande


Vad hade du inte klarat dig utan?

Kläder och mat framför allt. 


Favorit låt just nu? 

Åh har många men Hey brother med avicii 


Varför började du blogga? 

För att få skriva av mig någonstans. Få ut känslorna men även att berätta om vad som händer runt omkrnh mig och mitt liv. Vill dela med mig av mitt liv typ. 


Favoritmat? 

Tacos


Vad gör dig lycklig? 

Min famij & mina bästa vänner (Hanna,Fredrika,Sofia,Melissa& Bettan) 


Vad gör du när du är ledsen över något? 

Gråter och lyssnar på lugn musik. 


Vad tycker du om folk som diskriminerar andra? 

Jag har själv blivit det så jag tycker inte om det alls. Folk borde tänka efter innan de säger något otrevligt. 


Vem eller vad saknar du mest? 

Saknar min mormor mest av allt. Även fast jag inte täker på henne så ofta. 


Vilka bloggar läser du? 

www.juliahofsweden.myshowroom.se  

www.onephotoshoot.bloggplatsen.se


Vad var det senaste du handlade? 

Ett par tränings shorts för 30 kr 











 

 

 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 

 

 


 


 

 

 

 


Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards