LifeOfJohannah

Alla inlägg under juli 2013

Av Johanna - 31 juli 2013 13:55

Tröja: Gina Tricot
Shorts: H&M

Av Johanna - 30 juli 2013 22:29

Jag har varit lite upptagen i några dagar nu för har varit hundvakt åt två hundar + vår egen hund. Så har inte kunnat blogga något. Har dessutom glömt bort det så förlåt. Jag kommer nog slänga in ett eller två inlägg imorgon så kolla då.

PUSS

Av Johanna - 29 juli 2013 20:58

Av Johanna - 21 juli 2013 16:09

Tog denna fina bilden igår när jag var och bada

Av Johanna - 20 juli 2013 19:56

Idag var jag,min syster och hennes pojkvän iväg och badade och solade. Sjukt najs väder har det varit också. Och ja jag hade inga matchande badkläder men jag säger bara YOLO haha. Bra att man får ligga ifred där vi var. På många andra platser får man inte göra det och det gillar inte jag.

Av Johanna - 16 juli 2013 14:07

 

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards