LifeOfJohannah

Alla inlägg under september 2013

Av Johanna - 29 september 2013 17:42

Av Johanna - 29 september 2013 12:32

             

Jeans- Only

Linne- på en marknad 

Av Johanna - 28 september 2013 16:57

          

Fick mig ett ryck innan idag och började städa mitt rum. Blev klar efter en timme tror jag.  Så nu ska det hållas rent så länge som möjligt.  

Av Johanna - 28 september 2013 13:03

    

Linne- Lager 157

Jeans- Cubus

På denna bilden har jag ju nersläppt hår men idag har jag uppsatt hår. Internetet här hemma funkar inte så bra just nu så kan inte ladda upp bilder så tog en gammal. 

Av Johanna - 27 september 2013 19:09

    

Har precis städat bloggen och är äntligen klar med det. Har suttit i en timme tror jag. Men rensa verkligen ut jättegammla inlägg. Äntligen fredag säger jag bara. Dock så får jag inte äta godis fram till jul. Om jag klarar det ska jag få 5000 av min syster. jag SKA klara det. Det ända jag får äta är nötter och glass. Tack gode gud för det. Hade inte klarat mig utan glass i tre månader. 

Av Johanna - 26 september 2013 15:15

        

haha älskar verkligen macbook. Man kan ta roliga bilder och sånt med photo booth. Ja i alla fall så tänkte jag säga att vi börjar 8 imorgon (nytt schema) och går till halv fyra. VARFÖR?! Jag orkar verkligen inte och dessutom har vi skolfoto imorgon så är inte så taggad på att gå i skolan imorgon. Går väl leva med det så länge. Kommer dock vara cp trött några fredagar innan man är van vid och gå upp 6 på morgonen. 

Av Johanna - 26 september 2013 09:15

Ännu en dag framför oss. Har 2 lektioner i skolan idag så det känns jättebra. Dock så vaknade jag med huvudvärk så det känns ju minde bra. Ska gå till skolan snart eftersom jag börjar 09.50 Just det måste visa er mina coola hörlurar sen hihi. Måste gå nu för ska fixa mig lite innan jag går. PUSS <3

Av Johanna - 25 september 2013 14:27

    

Jag gillar inte onsdagar överhuvudtaget. Gå upp klockan sex bara för att man börjar 8 i skolan. Och att första lektionen är på 2 timmar är inte heller kul. Tycker inte heller om att man har tre lektioner innnan lunch. haha usch vad jag var hungrig men jag åt inte för det var nån korvgryta eller nåt. HEJDÅ!

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards