LifeOfJohannah

Alla inlägg under juni 2013

Av Johanna - 28 juni 2013 11:05

 

Köpte det här på en marknad för ett tag sedan och #ÄLSKAR det.

Av Johanna - 23 juni 2013 16:39

Av Johanna - 19 juni 2013 20:27

Idag var jag i Lund med 2 vänner och vi hade det jätteroligt. Vi gick runt i affärer och vi åt glass och subway och hade det kul. Vi var även i stadsparken och chilla lite där. Vi kollade på ankungar med. Så himla gulliga var dem.

Peace out

Av Johanna - 14 juni 2013 22:39

Hej. Sitter just nu med min nye telefon och fixar lite grejer. Min pappa är riktigt snäll för det var han som betalade den men jag blir tyvärr utan månadspeng i 2 hela månader :(. Men det var ändå värt det för behövde verkligenen ny. PUSS från mig

Hey

Av Johanna - 7 juni 2013 16:11

Hej igen. Sitter just nu och bara tar det lungt. Det har/är ju sånt fint väder idag. Och som sagt sa jag att jag skulle uppdatera mer och det gör jag ju hehe. Har ju sommarlov så kan ju i alla fall uppdatera när jag vill. PUSS!

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards