LifeOfJohannah

Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna - 28 februari 2013 19:02

Världens bästa låt(nästan i alla fall)

Av Johanna - 28 februari 2013 18:39


Min favorit är helt klart när justin biebers låt kommer. Man blir ganska trött på dem efter ett tag men typ alla är ändå roliga på sitt sätt.

Av Johanna - 26 februari 2013 20:00

när jag såg på melodifestivalen i lördags då Ulrik var med så kom jag på denna låten och soldiers som han tävla med förra åter tror jag det var.

Av Johanna - 21 februari 2013 09:45

   

   

Lite bilder på Peggy

Vaknade upp av mitt alarm imorse och gick inte upp förens en halvtimme senare och då gick jag ut med Peggy som ni ser här ovan. När jag hade varit ute med henne blev det lite frukost. Sen gjorde jag något tråkigt som att sätta på en maskin tvätt och tömde vår diskmaskin. Inget kul "jobb" att göra men man får väll stå ut med sånt ibland. Ska snart gå och ta en dusch och sätta på mig lite kläder sen ska jag bara chilla. Vi hörs om nån timme. PUSS  

Av Johanna - 20 februari 2013 12:30

Av Johanna - 19 februari 2013 12:06

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards