LifeOfJohannah

Alla inlägg under augusti 2012

Av Johanna - 31 augusti 2012 17:08

              

Peggy,i love you<3. Du är den bästa hunden man kan ha. Du är så himla gullig. Varje gång man ska mysa med dig så är du alltid lika gó. Du är bara 6 år och fortfarande lika glad och busig varje dag. Hoppas du i alla fall lever tills du är 10 år.  I love you gumman.

Av Johanna - 25 augusti 2012 14:35

Pound The Alarm!

Av Johanna - 22 augusti 2012 18:01

SÅ JÄVLA BRA! ÄLSKAR verkligen denna låten. Hans röst är såååå bra.

Av Johanna - 19 augusti 2012 13:44

Äääääääälskar verkligen mina nya skor:)

Av Johanna - 18 augusti 2012 17:06

Svart linne- gina tricot, grönt linne Lindex, shorts- h&m

Av Johanna - 17 augusti 2012 17:14

Detta gröna linne har jag köpt idag. Kostade 40 kronor på lindex

Av Johanna - 11 augusti 2012 12:27

Igår såg jag ju grannpatrullen och det var inte den bästa filmen men den var i alla fall bra. Den handlade om en kille som heter Evan (Ben Stiller) var chef på en butik som hette costco. En kväll när han skulle gå hem så kom nattvakten. Som skulle vara där. Efter ett tag började all lampor slockna och han blev rädd efter ett tag hade han blivit mördad. Sen så tyckte Evan att polisen inte gjorde sitt jobb så han startade en grannpatrull. I grannpatrullen var det Evan,Bob (vince vaugn),Jamarcus och franklin tror jag han hette. De ville hitta mördaren som hade mördat den här nattvakten. De började leta och hitta inget men efter ett ganska så bra tag trodde de det var aliens för de hade sett en Berättar inte mer nu för det är en lång historia.



Ska gå ut en runda med hunden och syrran strax också. Ut och fota lite och sånt där. Uppdaterar mer senare i eftermiddag tror jag.

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards