LifeOfJohannah

Alla inlägg under april 2013

Av Johanna - 23 april 2013 18:29

Hej hej. Kunde inte uppdaterar innan idag för vårt internet fucka upp sig så kunde inte göra något på datorn. Idag hade jag nationella prov i spanska och det gick väll ganska bra. Det var uppsatsen eller vad man ska kalla det vi gjorde. Innan det hade man hemkunskap och åt en massa kakor och tårtor och kladdkaka. Åt en kladdkakebit, en chockladtårtebit, en rulltårtebit, en blåbärsmuffins och pannacota. Världens bästa hemkunskaps lektioner än så länge. Vi var i små grupper och alla grupper gjorde olika grejer. Sjukt speedad man blev efter sen och efter typ en timme blev man astrött efter alla kakor osv.

Av Johanna - 21 april 2013 19:00

Av Johanna - 20 april 2013 12:38

Hej allihopa. Det var längesedan man tittade in här. Jag ska strax gå och fixa mig för ska åka till emporia i malmö. Jag ska försöka att inte shoppa något för jag är en sån som gärna vill spara till andra grejer.

Av Johanna - 8 april 2013 18:00

En film jag verkkligen rekomenderar är pitch perfect. Den Handlar om några som sjunger i acapella och de tävlar hela tiden. Och de har några fiender osv osv. Jag rekomenderar den här filmen om man gillar folk som sjunger och typ alla l¨tstilar nästintill. PUSS!

Hej

Av Johanna - 7 april 2013 14:45

Av Johanna - 4 april 2013 19:16

Jag är inte direkt någon beliber men några av hans låtar är bra och han rätt så snygg.

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards