LifeOfJohannah

Alla inlägg under november 2013

Av Johanna - 30 november 2013 17:29

    

Fick reda på en sak igår som gjorde mig så sjukt arg och ledsen. Trodde man hade vänner man kunde lita på och ha men nej tydligen inte. Ha det bra guys. 

Av Johanna - 29 november 2013 18:56

Hela den här veckan har gått snabbt ändå tycker jag. Fått gjort så lite som möjligt typ. I helgen blir det plugga plugga plugga. Tagga tre prov nästa vecka. Hade förresten matteprov idag och kan väl säga att första delen gick bra men andra var lite svårare. Hoppas jag får godkänt. Vill inte göra omprov i matte. Hatar matte för jag förstår aldrig nåt haha.

Av Johanna - 27 november 2013 20:36

Känner mig så ful och värdelös just nu. Vill bara sova nu tills allt blir bättre. Ångrar en sak skit mycket och kommer inte glömma det på några veckor. Åh vad jag vill ha jullov och julafton och nyår. Vill sova bort halva dagen och kolla på filmer och serier. Vill bara spendera tid med nära och kära och vänner också. Ska förresten iväg imorgon och handla julklapp till syrran. Tror hon kommer bli rätt så glad över den. Om någon vecka eller så måste jag och hon fixa mammas och pappas. Kommer inte ha råd och ge fler julklappar sen till någon. Får 200 spänn mindre i månadspeng denna månaden eftersom pappa var snäll och betalade mitt friskis och svettis kort som kostade 750. Jag fick dock betala 100 kr själv men ska ändå få 200 kr mindre. Jag hatar det. Måste sluta skriva nu för ska strax ut och gå med syrran & hunden. 

Av Johanna - 27 november 2013 15:35

   

åh vad jag älskar dessa 2 så jävla mycket.  De har blivit 2 favorit skådespelare nu. Älskar The hunger games filmerna så mycket också.  

Av Johanna - 26 november 2013 15:53

 

Hittade den här tjejens låtar på spotify igår och sedan dess har jag bara lyssnat på hennes låtar. Viken sjukt bra röst hon har och hon har gjort så många bra covers. 

Av Johanna - 25 november 2013 08:03

Såg som sagt Måns Zelmerlöw igår och han var riktigt bra. Fick dock inga bra bilder men filmade också så man hör i alla fall att det är han haha. Kanske lägger upp någon bild sen via mobilen men får se vad jag hinner med. Ska börja skolan en timme tidigare idag för vi skulle på någon föreläsning om kost och energidricka och sånt. Kommer säkert bli tråkigt men man får stå ut. Gillar inte långa föreläsningar om sånt man inte gillar att höra på. Fast han/hon kommer prata om att energidricka inte är bra för oss ungdomar kommer jag fortfarande dricka det. Det är ju gott liksom.     

Av Johanna - 24 november 2013 15:21

     

Älskar min hund så extremt mycket.


Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards