LifeOfJohannah

Alla inlägg under september 2012

Av Johanna - 30 september 2012 20:13

Igår var jag på återträff med konfan och då visade prästen upp bilder från vårt läger vi var på i maj. Asså vilka minnen det var. Tyvärr var vi bara 6 stycken när vi egentligen skulle vara 11. Lite synd faktiskt för man ville ju träffa alla. Hoppas vi kan träffas snart igen för det var ändå sjukt kul att få träffa tjejorna och killen igen. Vi var/är 10 tjejer och en kille i vår konfagrupp så det var därför jag skrev så.

Av Johanna - 29 september 2012 16:45

Tipasr om denna grymma låt. Älskar verkligen när hon sjunger: Party and bullshit haha...

Av Johanna - 29 september 2012 16:37

 

hahaha gud så gammal. var brunhårig då och jag hade glasögon då oxå men syrran ville att jag inte skulle ha dem på mig.

Av Johanna - 28 september 2012 17:59

hahaha så jävla grym

Av Johanna - 28 september 2012 17:49

hahaha världens bästra låt typ. Älskar deras blattesvenska

Av Johanna - 27 september 2012 19:05

Hihi. Sitter och övar på min spanska läxa just nu. Vi har glosförhör imorgon och jag är ingen expert på spanska glosor precis, så övar som satan för att jag ska kunna det tills imorgon.

Av Johanna - 27 september 2012 16:59

Just nu sitter jag och läer lite bloggar.Ni kanske undrar vilka jag läser mest? Då kommer dem här.


www.kenzas.se

www.juliahofsweden.myshowroom.se

www.onephotoshoot.bloggplatsen.se

www.lifeoftessy.blogg.se

Men ofcourse så hoppas jag att ni läser min blogg.

Av Johanna - 25 september 2012 13:23

Igår var det en ganska hård dag. Var i skolan i 12 timmar för att det var nån sån här Exkursion. Var typ i skogen i 6 timmar och hade en massa stationer. Åt lunch där oxå sen tillbaka till skolan äta lite mellanmål sen hade vi elevens val skit i en timma. Åt världsgo middag på skolan oxå... Hamburgare xD. Sen elevens val i en timme till. Sen hade vi disco och ingen dansade nästan. haha såna är vi xD. Vi hade det med 8:orna oxå så det var ganska najs. 7:orna skulle på läger när vi hade det går. Så det var ändå riktigt najs. När jag kom hem va jag riktigt trött. Som tur är är jag ledig idag och kan ta det riktigt lungt.  

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards