LifeOfJohannah

Alla inlägg under oktober 2012

Av Johanna - 30 oktober 2012 15:50

Sitter just nu i min fotölj och lyssnar på musik och läser en jättebra bok som stephen King har skrivit.

Av Johanna - 5 oktober 2012 07:33

Det här är min goda frukost. Är inte speciellt hungrig på morgonen så äter bara en skål med yoghurt nästan varje morgon.

Av Johanna - 3 oktober 2012 19:28

Jag har bara tränat en massa no nu eftersom jag har no-prov imorn. Nu sitter typ allt som jag ska kunna så borde i alla fall få ett E i betyg.

Av Johanna - 3 oktober 2012 15:34

Har prov på detta imorn. Har även om motkraft,tyngdkraft,tyngdpunkt och sånt skit oxå så nu sitter jag och pluggar för fullt.

Av Johanna - 1 oktober 2012 16:31

Har så sjukt ont i armen just nu. Men det är bara för att jag har tagit min sista gardasil spruta så det gör lite ont i armen nu. Det går säkert över imorn haha...



Ska öva lite hemkunskap tills imorn. Vi har prov på konsumentekonomi och konsumentlagarna och sånt skit men kan de mesta faktikst. Ska även öva på No provet vi har på torsdag,har även matteprov denna dag också. Vi har vårt no prov på en at-tid och det tycker jag INTE är OKEJ! Man kan ju inte jobba med det man vill jobba med och ta igen ju. Fan vad jag hatar våra lärare ibland  . Hoppas bara att det går bra på alla prov vi har denna veckan för jag är inte så bra på alla dem ämnena men jag övar så gott det går   


Hoppas ni mår bra alla små underbara läsare så hörs vi nog ikväll. PUSS!  

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards