LifeOfJohannah

Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna - 30 januari 2013 18:00

Älskar låten!!

Av Johanna - 29 januari 2013 17:58

Jag kan inte fatta varför jag alltid ska vara så ledsen i skolan. Jag vill gråta inför mina vänner men det går inte. Ibland brukar jag gå på toa men om jag går in där så brukar jag inte gråta för det kommer inte ut några tårar. Sen på lektionerna ser jag ledsen ut och pratar tyst osv och läraren undrar inte ens och då bler man liiite mer ledsen än vad man är. Vissa lärare förstår för de ser det på mig och när dem pratar med mig så pratar dem med mig precis som om jag verkligen är ledsen nen sen är dt inte mer. Jag vill kunna e att dem vet att jag är ledsen för allt är inte okej med mig nu och ska försöka prata med dem imorgon eller på torsdag. Jag vill veta att dem ska veta hur jag mår och hur det är i klassen osv för kan inte ha det såhär längre. Om dem int kan fixa så jag mår bättre kommer jag deppa i flera veckor och se jättedålig ut. Har lyssnat på sorglig musik och ja tycker om och lyssna på sån musik när jag verkligen verkligen är ledsen.

Av Johanna - 29 januari 2013 17:50

Har ni hört denna grymma låten än?? Så himla bra och första gången jag lyssna på den var idag och tyckte den var skitbra. Älskar deras röster jättemycket

Av Johanna - 28 januari 2013 18:00

Det inlägget jag la upp igår om hon tjejen som åt sin egen använda tampon,jag vill veta vad ni tycker om det?? Är det okej och äta sin egen tampong bara för att bli känd? Varför gör man ens en sån grej om man ändå vet att det är äckligt och äta en använd tampong?Varför vill amn bara bli känd så på en dag bara?? Vill gärna veta era åsikter så man man föra dem vidare och tycka till om det här så att hon förstår att man är dum om man äter sin egen använda tampong. För vissa förstår inte grejen med det där.

Av Johanna - 27 januari 2013 12:58

Kom och tänka på den där tjejen som åt sin egen använda tampong. Så jävla äcklig var det asså. Jag kan inte fatta hur man bara dra ut den ur muttan och sen lukta lite på den och sen äta den. Om man äter sin egen tampong vill man ju bara bli känd. Jättemånga som jag känner har sagt att hon är äcklig och dum i huvet och jag ska säga er det att jag håller verkligen med. Vill bara ge er ett tips om ni inte har sett den. SE INTE DEN!!! Jag spydde nästan när jag såg den. Men om ni vill se den så sök på Giovanna Plowman. Det tar ett tag och hitta den för om man klickar på vissa videor så är det folk som pratar om henne. Men jag råder er verkligen och inte titta på videon.

Av Johanna - 22 januari 2013 18:30

    

Av Johanna - 20 januari 2013 18:27

  • Raka mina armhålor och ben. GJORT
  • Fixa naglarna. GJORT
  • Dusha och smörja in mig med den goaste body lotion. GJORT
  • Ansiktsmask. GÖR DET INNAN JAG GÅR OCH LÄGGER MIG IDAG.
  • Bädda rent i sängen.GJORT
  • Städa och ta hand om tvätt. HALFT KLART
  • Blogga så klart. GJORT

Av Johanna - 19 januari 2013 19:03

  • Skal till min telefon
  • Väska eller nåt skydd till min surfplatta
  • Vita vantar
  • Objektiv till min kamera (Nikon D3100)
  • Hörlurar (inga såna man trycker in i örat)
  • One direction plansher

Presentation


16 årig tjej från Skåne. Jag delar med mig av det som händer runt omkring mig. När jag inte slösar tid i skolan är jag med mina vänner, fotar eller sitter hemma och degar. Läs inte min blogg om du stör dig på mig, puss

Översätt bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards